Exilen
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt

Gå ner

De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt Empty De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt

Inlägg  K. V. Pauker i sön 22 dec - 20:14

Sista "riktiga" ämnet har dateringen lördag 27 juli, oklart år. Sedan börjar reklamspammet.

K. V. Pauker

Poäng : 3956

Till överst på sidan Gå ner

De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt Empty Sv: De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt

Inlägg  Robin Shadowes i mån 23 dec - 18:58

Finns det ingen Admin eller moderator nånstans? Var har alla tagit vägen? Alla kan väl ändå inte ha försvunnit till Facebook och Flashback? Eller har jag fel? Hade varit najs om det hade blivit upprensat bland spammet och spammarna bannade.
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4861

De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt Empty Sv: De "riktiga" inläggen finns f n på sid 47 och bakåt

Inlägg  K. V. Pauker i ons 25 dec - 21:31

Robin Shadowes skrev:Finns det ingen Admin eller moderator nånstans? Var har alla tagit vägen? Alla kan väl ändå inte ha försvunnit till Facebook och Flashback? Eller har jag fel? Hade varit najs om det hade blivit upprensat bland spammet och spammarna bannade.

Admin/moderator har nog lagt av. Det är min gissning.

Men det är ju kul att någon fortfarande tittar in på Exilen ibland. Tycker att det är bra om Exilen finns kvar som ett reservforum och som informationsbank för den som söker info på nätet och hamnar på Exilen.

Exilen utmärktes tidigare av att det var "mycket högt i tak" som någon beskrev forumet någon annanstans (möjligen på Flashback). Vet inte om servern ligger i USA eller Sverige idag. Att web-adressen idag är "exilen.swedishforum.se" gör det kanske svårare för en alltför frispråkig person att hävda att postningarna var avsedda för t ex utlandssvenskar i USA. Jag funderade förr i tiden över varför en del postare inte torskade dit för HMF. Expo verkade ju hålla koll på Exilen. Stieg Larsson hann ju nämna Exilen någon gång innan han dog.

K. V. Pauker

Poäng : 3956

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet