Svensk polis ett skämt?

Go down

Svensk polis ett skämt?

Post  Alfamale on Tue 2 Oct - 7:19

Jag tror att vi alla har sett polis som bryter mot lagar och regler på ett nonchalant och regelmässigt vis. Man brukar ju säga att man kan se ett lands förfall syns i polisens agerande och beteende. Och då ligger vi inte bara illa till utan det är kört.

Jag skulle vilja läsa om era erfarenheter ni har med maktens hantlangare, förutom det uppenbara att dom inte sköter sitt åtagande med banditer. Hur sköter sig dom sig på stan bland kreti och pleti? Hur är det där normala bemötandet man får som svensson?
Jag kan börja, jag jar sett ett antal gånger polis som, utan att kalla på friväg, köra mot rött och skapat extremt farliga situationer.
Jag har sett polis jaga och försökt stanna bilar utan följa sina egena regler, ni vet stoppljus (rött) och påkalla fri väg med stannasignal.
Jag har sett polis misshandla hundar som skyddar sin husse, istället för att fånga, in försökte man döda.(jag gick fram till hunden och tog hand om den, och två vettskrämda kärringpoliser pekade med pistolerna mot MIG i det läget. Djävla idioter.)
Jag har sett poliser stå och gaffla, skämta och skoja med två kriminella babbar i samband med ett bilolycka som blattarna inte bara orsakade utan utförde helt medvetet mot en äldre person. Och där BO (70 årig svensk man) fick en brutal behandling av polisen då han var chockad och pratade med hög röst och ifågasatte vad polisen sysslade med.

Jag har sett en poliskvinna gå och vifta med batongen på öppen plats och TAPPA den i snurren så den nästan träffade ett litet barn i huvudet...

Jag har fått en seriös känsla om att alla dess unga nya poliser har väldigt svårt att förstå deras roll i samhället. Så man undrar, vad är det dom får lära sig i den där skolan? Är utecklingsstörning ett krav för att få börja?

Ergo de poliser jag har träffat eller sett att möta har alltid varit otroligt dåliga på att läsa situationen och har haft ett felaktigt beteende och ingripanden var fel. Frågan är om det är mer regel än undantag.
Eller är det bara jag som har den erfarenheten?

Alfamale

Poäng : 2966

Back to top Go down

Re: Svensk polis ett skämt?

Post  kapten havoc on Tue 2 Oct - 8:11

Polisen är maktens redskap och vi vet väl alla vilka det är som styr.
kapten havoc

Poäng : 3188

Back to top Go down

Post  Alfamale on Tue 2 Oct - 11:57

Visst, men kan kan göra det snyggt ellet valhänt.

Polisen har ju blivit allt med folkfientlig och inkompetent i takt med feminiseringen. Det kan ju knappast vara i maktens intresse att dom har en svag och opålitilig och ologisk polismakt. Man måste ju kunna lita på att det går att styra idioterna.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Tue 2 Oct - 19:22

'Sämst i världen' (Leif GW P, redan 1999) :(

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9910/28/gw.html
Ådärkomdenja

Poäng : 3849

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 2 Oct - 23:20

Dom ni har observerat bete sig så illa som TS beskrev, var det babbe-snutar eller svenne-diton? Kanske lite blandat? Kan annars hålla med om att det hade varit intressant att få reda på hur det ser ut på polisskolorna. Förmodligen extrem kulturmarxism men hur yttrar den sig?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4000

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 3 Oct - 19:34

Robin Shadowes wrote:Dom ni har observerat bete sig så illa som TS beskrev, var det babbe-snutar eller svenne-diton? Kanske lite blandat? Kan annars hålla med om att det hade varit intressant att få reda på hur det ser ut på polisskolorna. Förmodligen extrem kulturmarxism men hur yttrar den sig?

Det finns ingen yrkesgrupp som tycker så synd om sig själva, som svenska polisen. Jag vet, för jag har ett förflutet inom kåren, om än kortvarigt och av speciella skäl som jag inte vill gå in på här.
Ådärkomdenja

Poäng : 3849

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Wed 3 Oct - 20:58

Robin Shadowes wrote:Förmodligen extrem kulturmarxism men hur yttrar den sig?

Max Ronalds

Poäng : 3144

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 4 Oct - 2:09

[quote="Max Ronalds"]

För oss som inte orkar se dina videos vad handlar dom om? Är de som de andra är det bara nonsens.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Thu 4 Oct - 2:26

kapten havoc wrote:
För oss som inte orkar se dina videos vad handlar dom om? Är de som de andra är det bara nonsens.

Du klickar på pilen och ser så mycket du vill se, jävla dumskalle.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 4 Oct - 6:03

[quote="kapten havoc"]
Max Ronalds wrote:

Dom där filmerna är väl värda att se. En feminiserad politiserad poliskår som kommer förinta sig själva tack vare ologiska och olagliga ingripanden. Dessa exempel är bevis på att vi behöver en nyordning inom polisen. En polis som följer lagen. En polis som INTE anställer små vettskrämda skrikiga kärringar. En polis som HÖJER kraven för att bli polis inte sänker.
Filmerna visar med all önskvärd tydlighet att Sverige som en demokrati är över. Polisen har en helt annan agenda än att upprätthålla lagen men dagens polis är så ointelligent så det är inget problem för dom. Scary.
När får vi se den första familjefadern med ett skotthål i pannan från en vettskrämd 1.55 lång poliskärring vid ett alkotest därför han var lite sen i att få fram körkort?

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Thu 4 Oct - 16:53

Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:

Du hade en video som var helt på ryska utan översättning. Jag vill inte slösa onödigt bredband på massa nonsens. Det är därför jag frågar, sopprot.

Okej, jag såg eländet nu det är alltså småväxta feminister på 1.60 som ska skydda oss mot kriminella blattar, Känns tryggt. Jämför med Cops i USA där snuten faktiskt har befogenhet att ta riktiga brottslingar. Är detta ett riktigt dåligt skämt. En sak som man undrar över hur tog de sig igenom polisutbildningen? Måste man inte bära en docka på 70-80 kilo typ hundra meter eller vad det var? Har svårt att tänka mig att dessa små kärringar klarade fystestet. Det är ju sorligt att kvoteringen går ut över nödvändiga krav för en polisman. Snart tar de väl in psykotiska zoomalier med.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Thu 4 Oct - 17:38

kapten havoc wrote:
Okej, jag såg eländet nu det är alltså småväxta feminister på 1.60 som ska skydda oss mot kriminella blattar, Känns tryggt. Jämför med Cops i USA där snuten faktiskt har befogenhet att ta riktiga brottslingar. Är detta ett riktigt dåligt skämt. En sak som man undrar över hur tog de sig igenom polisutbildningen? Måste man inte bära en docka på 70-80 kilo typ hundra meter eller vad det var? Har svårt att tänka mig att dessa små kärringar klarade fystestet. Det är ju sorligt att kvoteringen går ut över nödvändiga krav för en polisman. Snart tar de väl in psykotiska zoomalier med.

Snart är tyvärr nu. På polishögskolan går just nu dito människor som inte klarat svenskaproven eller fys-testerna samt bär på diverse kroniska sjukdomar. DVS alla de krav som fanns men togs bort 1/1 2012. Framtidens poliser kommer vara än sämre, hur det nu ens är möjligt.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 4 Oct - 19:31

kapten havoc wrote:
Max Ronalds wrote:
kapten havoc wrote:

Du hade en video som var helt på ryska utan översättning. Jag vill inte slösa onödigt bredband på massa nonsens. Det är därför jag frågar, sopprot.

Verkligen precis vad vi behöver. En psykopatisk arab-blatte med polisbricka och pistol. Som inte kan ett enda ord svenska och sedan stoppar en på stan och kör med sitt "halal-al la hakh el al-harkel"-tugg. Vad fan gör man då? w00t
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Thu 4 Oct - 19:34

Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:Dom ni har observerat bete sig så illa som TS beskrev, var det babbe-snutar eller svenne-diton? Kanske lite blandat? Kan annars hålla med om att det hade varit intressant att få reda på hur det ser ut på polisskolorna. Förmodligen extrem kulturmarxism men hur yttrar den sig?

Det finns ingen yrkesgrupp som tycker så synd om sig själva, som svenska polisen. Jag vet, för jag har ett förflutet inom kåren, om än kortvarigt och av speciella skäl som jag inte vill gå in på här.

Var du en sån där Gunvald Persbrandt-byling? :D lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 7 Oct - 22:00

Här har vi ett bra bevis på att den svenska poliskåren är fullständigt inkompetent och farlig för allmänheten.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15565705.ab

I en film från händelsen syns hur de tre poliserna avlossar ett 20-tal skott mot hundarna. Mitt i kulregnet befann sig Fredrik, som också ska ha blivit slagen med batong.

Polisen skjuter alltså en mans hundar utan någon synbar anledning. Sen slår dom honom dessutom med batong. Det är alltså dessa pajaser som ska upprätthålla lag och ordning. Vet ej wacko
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Mon 8 Oct - 19:40

kapten havoc wrote:Här har vi ett bra bevis på att den svenska poliskåren är fullständigt inkompetent och farlig för allmänheten.

I en film från händelsen syns hur de tre poliserna avlossar ett 20-tal skott mot hundarna. Mitt i kulregnet befann sig Fredrik, som också ska ha blivit slagen med batong.

Polisen skjuter alltså en mans hundar utan någon synbar anledning. Sen slår dom honom dessutom med batong. Det är alltså dessa pajaser som ska upprätthålla lag och ordning. Vet ej wacko

Måste ha handlat om importerade och inkvoterade musselmän. Dels har dom låg impulskontroll men dom gillar ju inte hundar heller. Nån som vet vilken etnicitet dessa slödder-snutar har?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 8 Oct - 19:55

Robin Shadowes wrote:
Måste ha handlat om importerade och inkvoterade musselmän. Dels har dom låg impulskontroll men dom gillar ju inte hundar heller. Nån som vet vilken etnicitet dessa slödder-snutar har?

Tyvärr är de nog svenskar. Blatteriet har en tendens att smitta svaga pk-individer. Dagens polis är utvald att vara svag och tjänstvillig utan ett uns av självransakan. Och dom itutas blatteriets lov dagligdax. Då blir det såhär.
Den dagen det krävs hårda nypor ligger Sverige mycket dåligt till.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 8 Oct - 21:30

Såg ut som tre maktberusade svennepoliser som ville missbruka sitt våldsmonopol om man ser på videon.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Max Ronalds on Tue 9 Oct - 11:37

kapten havoc wrote:Här har vi ett bra bevis på att den svenska poliskåren är fullständigt inkompetent och farlig för allmänheten.

Jag tycker dom agerar föredömligt. Jag hatar såna där äckeldjur.
Max Ronalds

Back to top Go down

Post  Alfamale on Tue 9 Oct - 12:56

Och jag hatar blattar. Men ingen skjuter dom trots att dom gör betydligt mer skada än en hund. So what.

Filmen du dragit fram är från GBG. En blatte med hund som triggas av en blatteunge. 3 st med taskig inpulskontroll och rubbat beteende. Ergo, Sverige skulle vara en bättre plats utan rottwailers och blattar.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 9 Oct - 13:18

Alfamale wrote:Och jag hatar blattar. Men ingen skjuter dom trots att dom gör betydligt mer skada än en hund. So what.

Filmen du dragit fram är från GBG. En blatte med hund som triggas av en blatteunge. 3 st med taskig inpulskontroll och rubbat beteende. Ergo, Sverige skulle vara en bättre plats utan rottwailers och blattar.

Haha touché. lol!

Fast han kanske menade blattar om man tar en titt på videon. Jag ser massa korkade negrer, en negerunge som troligen provocerat hunden eftersom de fattar nada om rätt och fel och vad som är farligt.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Tue 9 Oct - 16:42

Alfamale wrote:
Robin Shadowes wrote:

Tyvärr är de nog svenskar. Blatteriet har en tendens att smitta svaga pk-individer. Dagens polis är utvald att vara svag och tjänstvillig utan ett uns av självransakan. Och dom itutas blatteriets lov dagligdax. Då blir det såhär.

Och vi vet nog vilken sida dom kommer ställa sig på den dagen det brakar loss på allvar. Lydnad mot makten i första hand. På gatunivå lojalitet med sina babbe-kollegor, som det WT-slödder dom är. Man provocerar några svennar och skjuter dem rakt av. Sedan har man dom kravaller man vill ha.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Tue 9 Oct - 18:53

Robin Shadowes wrote:
Alfamale wrote:
Robin Shadowes wrote:

Och vi vet nog vilken sida dom kommer ställa sig på den dagen det brakar loss på allvar. Lydnad mot makten i första hand. På gatunivå lojalitet med sina babbe-kollegor, som det WT-slödder dom är. Man provocerar några svennar och skjuter dem rakt av. Sedan har man dom kravaller man vill ha.

Man får inga kravaller när man skjuter svennar, det borde du väl veta.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top