Dessa mördarsniglar

Gå ner

Dessa mördarsniglar Empty Dessa mördarsniglar

Inlägg  RL i sön 26 aug - 19:51

Drabbades precis av ett intrång. Satt i godan ro vid datorn, och plötsligt sätter jag foten rätt i en fet mördarsnigel som tydligen sneakat in genom det öppna fönstret.

Ok, snigeln blev historia o jag fick med visst besvär torka upp resterna o geggan Dessa mördarsniglar 2132510488 ...jag hade faktiskt ingen aning om att dom hade fräckheten att tränga långt in i hus :O
RL
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3706

Till överst på sidan Gå ner

Dessa mördarsniglar Empty Sv: Dessa mördarsniglar

Inlägg  Germanen i mån 27 aug - 2:43

Hehe du får akta dig så du inte vaknar upp med en snigel på ögat.
Germanen
Germanen

Poäng : 3098

Inlägg  Alfamale i mån 27 aug - 6:19

Det är symptomatiskt i dagens sverige. Äckliga invandrare. Djur och människor och sjukdomar. Sniglar, löss, kackelackor, Hiv, TBC, parasiter av alla former, mygg med en massa skit.

Äckligt.

Alfamale

Poäng : 3354

Inlägg  kapten havoc i mån 27 aug - 6:47

Alfamale skrev:Det är symptomatiskt i dagens sverige. Äckliga invandrare. Djur och människor och sjukdomar. Sniglar, löss, kackelackor, Hiv, TBC, parasiter av alla former, mygg med en massa skit.

Äckligt.

Fast hellre en mördarsnigel än en babbeinvällare.

Senast ändrad av kapten havoc den mån 27 aug - 7:26, ändrad totalt 2 gånger
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3576

Inlägg  Alfamale i mån 27 aug - 7:14

Förvisso.

Alfamale

Poäng : 3354

Inlägg  Robin Shadowes i mån 27 aug - 11:56

RL skrev:Drabbades precis av ett intrång. Satt i godan ro vid datorn, och plötsligt sätter jag foten rätt i en fet mördarsnigel som tydligen sneakat in genom det öppna fönstret.

Ok, snigeln blev historia o jag fick med visst besvär torka upp resterna o geggan Dessa mördarsniglar 2132510488 ...jag hade faktiskt ingen aning om att dom hade fräckheten att tränga långt in i hus :O

Invällarna tar sig in överallt, det vet du väl nu? lol Dessa mördarsniglar 2166231496
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4390

Inlägg  Ådärkomdenja i mån 27 aug - 16:22

RL skrev:Drabbades precis av ett intrång. Satt i godan ro vid datorn, och plötsligt sätter jag foten rätt i en fet mördarsnigel som tydligen sneakat in genom det öppna fönstret.

Jag fick också in äckeldjur i min gamla villa, såld sedan några år. Mördarsniglar, kopparorm(!), möss, en fladdermus (!), samt givetvis allehanda äcklig kryp och insekter, som myror, getingar, spindlar mm. Rådjur var av och till på besök och käkade sönder delar av trädgården. Plus grannars djävla tamkatter, som hade sina revirstråk, omöjligt att värja sig mot. Lade ut en förgiftad strömming en gång, men den rörde dom inte. :/

Direkt utanför altandörren låg en gång fet snok och solade sig, och en mindre snok ockuperade mitt uteförråd ett år. Jag hade en mindre damm på tomten, där det levde smågrodor, salamandrar mm. Vilket givetvis lockade ormar dit att kalasa på. En granne berättade att en huggorm slunkit in på min tomt, en dag jag var bortrest. På baksidan av tomten var ett nästan lodrätt berg beläget, höjd ca 10-12 meter. En gång drattad en älg över bergskanten och föll hejdlöst ner, landade några meter utanför min tomtgräns på kommunal mark. Döm om min förvåning, när älgfan reser på sig, frustar, kliver iväg och försvinner.
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4237

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Inlägg  kapten havoc i mån 27 aug - 18:45

Ådärkomdenja skrev:

Jag fick också in äckeldjur i min gamla villa, såld sedan några år. Mördarsniglar, kopparorm(!), möss, en fladdermus (!), samt givetvis allehanda äcklig kryp och insekter, som myror, getingar, spindlar mm. Rådjur var av och till på besök och käkade sönder delar av trädgården. Plus grannars djävla tamkatter, som hade sina revirstråk, omöjligt att värja sig mot. Lade ut en förgiftad strömming en gång, men den rörde dom inte. :/

Direkt utanför altandörren låg en gång fet snok och solade sig, och en mindre snok ockuperade mitt uteförråd ett år. Jag hade en mindre damm på tomten, där det levde smågrodor, salamandrar mm. Vilket givetvis lockade ormar dit att kalasa på. En granne berättade att en huggorm slunkit in på min tomt, en dag jag var bortrest. På baksidan av tomten var ett nästan lodrätt berg beläget, höjd ca 10-12 meter. En gång drattad en älg över bergskanten och föll hejdlöst ner, landade några meter utanför min tomtgräns på kommunal mark. Döm om min förvåning, när älgfan reser på sig, frustar, kliver iväg och försvinner.

Har en känsla av att Jan Guillou och du hade kommit bra överens.
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3576

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet