Avpixlat- Pajas site

Gå ner

Avpixlat- Pajas site Empty Avpixlat- Pajas site

Inlägg  Alfamale i sön 15 jul - 8:08

SDs nätorgan eller kanske bröderna Ekeroths nätorgan kanske är mer riktigt epitet, går från dumhet till idioti. Inte nog med att det är ett extremt hårt modererad site med med en hyfsat skev självbild. Man gapar om ditten och datten allt är religionen Islam fel i god judisk ordning. Att ärkenötterma Ekeroth står bakom är ju ingen hemlighet. Men nu har dom tagit steget fullt ut. In med negrur och babbar som krönikörer. Dumheterna och flosklerna flödar. SD är numer ännu ett vidrigt blatteparti.Det måste tydligen också visa sig på nätet anser väl ekerotarna.

När ska vi svenskar få en tidning, en site, ett parti som INTE är judiskt, religiöst, nazistiskt utan nationalistist svensk utan idioter där man kan läsa riktiga nyheter. Siter där man kan läsa och debattera utan pktroll ? Svp har tyvärr mycket att bevisa innan dom får min röst. Tidningar och siter utan judar,negrer eller annan löst pack är i övrigt att önska. Vi svenskar har mycket som vi borde göra.

Alfamale

Poäng : 3475

Till överst på sidan Gå ner

Avpixlat- Pajas site Empty Sv: Avpixlat- Pajas site

Inlägg  kapten havoc i sön 15 jul - 10:39

Känner igen det där att man kan bli bannad om man frånlöper den utstakade stigen av SD-retorik. PK-troll kommer alltid finnas där de kan få uppmärksamhet och stöd från mods, exilen är närmast helt tomt på dessa varelser det beror på att de inte har någon mod som håller dom om ryggen tror jag. Det är inte lika kul att spela spelet med ombytta spelregler tydligen.
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3697

Inlägg  Max Ronalds i sön 15 jul - 20:39

Max Ronalds
Max Ronalds

Poäng : 3684

Inlägg  Alfamale i tor 19 jul - 18:41

Ja, jag vet att du är en trist dum djävul. Du behöver inte visa det gång på gång.

Alfamale

Poäng : 3475

Inlägg  Ådärkomdenja i tor 19 jul - 20:51

Avpixlat fyller en roll, dvs att uppmärksamma gammelmedias, pk-patraskets och politikernas mörkande om invällnings-, kriminalitets- och etnicitetsutblandningskatastrofen.

Aversionen/kampanjen mot islam som nån slags genom-ond kraft som det i alla sammanhang skall sluggas vilt mot är inget jag delar. Huruvida detta förhållande hänger samman med de "judekrafter" som sägs dominera Ap/Sd, varken kan eller vill jag kommentera eller ta ställning till. Det får andra gräva och engagera sig i.

Jag supportar de mediakrafter som agerar i avseendet att avslöja landsförräderiet mot landet.
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4358

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Inlägg  kapten havoc i fre 20 jul - 9:48

Vilken kampanj pratar du om? Svensken lägger mer eller mindre upp sig frivilligt och låter sig knullas i röven av musslor.
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3697

Inlägg  Ådärkomdenja i fre 20 jul - 15:35

kapten havoc skrev:Vilken kampanj pratar du om? Svensken lägger mer eller mindre upp sig frivilligt och låter sig knullas i röven av musslor.
Det räcker att läsa AP.
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4358

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum: