**SEMESTER**

Gå ner

**SEMESTER** Empty **SEMESTER**

Inlägg  Dunkelman i lör 7 jul - 16:59

Nu tar jag semester från mitt skäligt jobbiga arbete och alla lite mer ansträngande kameldrivare och troll.
Man måste ju ha ett liv, för sjutton…
Ha en bara sommar gott folk! :D

Senast ändrad av Dunkelman den lör 7 jul - 17:14, ändrad totalt 2 gånger
Dunkelman
Dunkelman

Poäng : 3865

Till överst på sidan Gå ner

**SEMESTER** Empty Sv: **SEMESTER**

Inlägg  Aake i lör 7 jul - 17:10

Du skall inte ha kommatecken före ordet och
Aake
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 4199

Inlägg  Dunkelman i lör 7 jul - 17:14

Aake skrev:Du skall inte ha kommatecken före ordet och

Fixat, men nu får du inte störa min semesterkänsla något mer. :)
Dunkelman
Dunkelman

Poäng : 3865

Inlägg  Robin Shadowes i lör 7 jul - 17:43

Dunkelman skrev:
Aake skrev:Du skall inte ha kommatecken före ordet och

Fixat, men nu får du inte störa min semesterkänsla något mer. :)

Tänk om NWO slår till medan du har semester då? När du kör hem börjar du se oroande tecken. Så som droner som flyger omkring. Du blir stoppad vid en postering och en man med hjälm med spegelvisir ber dig hålla upp högra handen för scanning. Du påpekar att du inte har... då går ett tjutande larm och "Thought criminal! Thought criminal! Intercept and destroy! Intercept and destroy!" Tja, vad skall man då säga? w00t lol **SEMESTER** 2166231496
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4360

Inlägg  kapten havoc i lör 7 jul - 18:03

Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren. **SEMESTER** 1863995197 **SEMESTER** 422706245
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3546

Inlägg  Ådärkomdenja i lör 7 jul - 18:29

Undvik att logga in. För att slippa dom kameldrivare och troll som härjar runt här f n.

Trevlig semester!
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4207

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Inlägg  kapten havoc i lör 7 jul - 18:46

Ådärkomdenja skrev:Undvik att logga in. För att slippa dom kameldrivare och troll som härjar runt här f n.

Trevlig semester!

Tycker det ser ut som admin ryckt upp en del ogräs.
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  RL i lör 7 jul - 19:12

kapten havoc skrev:Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren. **SEMESTER** 1863995197 **SEMESTER** 422706245

Hur så, bor du i en blattehåla?
RL
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3676

Inlägg  kapten havoc i lör 7 jul - 19:20

RL skrev:
kapten havoc skrev:Tyvärr har man massa kameldrivare i sin närhet så det lär väl bli lite smolk i bägaren. **SEMESTER** 1863995197 **SEMESTER** 422706245

Det är mycket negrusar och arabusar i mitt område tyvärr, det märks deras aplika beteende är likadant överallt. **SEMESTER** 1077029976
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  RL i lör 7 jul - 19:36

kapten havoc skrev:
RL skrev:

Det är mycket negrusar och arabusar i mitt område tyvärr, det märks deras aplika beteende är likadant överallt. **SEMESTER** 1077029976

Mitt bostadsområde är både neger- och mena-fritt :D ...det finns iofs några som bryter på svenska, bl a ett fruntimmer, men hon e blond så det är godkänt. Dessutom finns en snubbe med krulligt svart hår o en viss näs-koffecient som förmodligen tillhör "guds utvalda", men han gör inget väsen av sig, så han skiter jag i att reta mig på.
RL
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3676

Inlägg  Robin Shadowes i sön 8 jul - 6:36

kapten havoc skrev:
RL skrev:

Från att ha bott i ett pursvenskt område har vi fått in ett par suspekta namn i min trappa tidigare i somras. Det ena ser albanskt/bosniskt ut och det andra arabiskt. Har hört pladder på nåt balkanesiskt språk i trappan men när jag tittat i ögat så har jag inte kunnat se några konstiga kläder åtminstone. Inga kvinnor med hucklen eller så. Förutom att det var lite högljutt i trappan emellanåt, dock bara tillfälligt, så har det hittills varit lugnt. Så jag avvaktar och ser. Om ett par veckor börjar ramadamadingdong, så jag får väl se vad som händer då. Med lite tur fortsätter det att vara lugnt. Men jag fruktar mest nu att det kommer in fler sådana där. Det har alltid varit lång kö hit men dom gamla har ju börjat dö den ena efter den andra, så risken blir ju större att det kommer in fler berikare med tanke på dem vi just har fått här. Gråter **SEMESTER** 1556128456
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4360

Inlägg  kapten havoc i sön 8 jul - 10:13

Robin Shadowes skrev:
kapten havoc skrev:
RL skrev:

Från att ha bott i ett pursvenskt område har vi fått in ett par suspekta namn i min trappa tidigare i somras. Det ena ser albanskt/bosniskt ut och det andra arabiskt. Har hört pladder på nåt balkanesiskt språk i trappan men när jag tittat i ögat så har jag inte kunnat se några konstiga kläder åtminstone. Inga kvinnor med hucklen eller så. Förutom att det var lite högljutt i trappan emellanåt, dock bara tillfälligt, så har det hittills varit lugnt. Så jag avvaktar och ser. Om ett par veckor börjar ramadamadingdong, så jag får väl se vad som händer då. Med lite tur fortsätter det att vara lugnt. Men jag fruktar mest nu att det kommer in fler sådana där. Det har alltid varit lång kö hit men dom gamla har ju börjat dö den ena efter den andra, så risken blir ju större att det kommer in fler berikare med tanke på dem vi just har fått här. Gråter **SEMESTER** 1556128456

Mitt trapphus var rasrent tills för fem år sen, då de flyttade in apor även kallade kurder och det märks. **SEMESTER** 1077029976 Snart lär väl området bli nya rosengård. Tummen ner Det är inte bara det att de stör, de förökar sig som kaniner vet inte ens hur många yngel de producerat under sin vistelse här lik all ohyra förökar den sig dramatiskt jo trångare och skitigare, jo mer förökar sig skiten. **SEMESTER** 1556128456
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet