Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn!

Gå ner

Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! Empty Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn!

Inlägg  kapten havoc i fre 6 jul - 17:25

Nu är jag smått chockad faktiskt ingen snyft om deras bakgrund heller, de framställs som de psykopater de är, vad är det här det kan ju spå på främlingsrädslan i landet ju? Är det en sommarvikarie som gått över gränsen kommer vi få läsa något av henne igen?

– Plötsligt låg jag där, hjälplös och utan byxor. Medan den första mannen våldtog mig såg jag hur de andra tog av sig byxor och kalsonger, skrattade och klappade i händerna. Vad kan jag säga, det var fruktansvärt. Äckligt. Kränkande.

Namn på "hjältarna". (innan det tas bort).

De dömdes till fängelse & utvisning

Morteza Afzali, 22, grov våldtäkt i två fall. Fängelse i 6,5 år och utvisning.

Mohammadi Aziz ­Ahmad, 34, grov våldtäkt ­ i två fall. Fängelse i 6,5 ­­ år och utvisning.

Rafi Bahaduri, 25, grov våldtäkt. Fängelse i 6 år. Utvisas inte eftersom han kom till Sverige innan han fyllt 15 år.

Rustam Ghafory, 22, grov våldtäkt. Fängelse i 4,5 år och utvisning.

Hedayat Rahmati, 21, grov våldtäkt. Fängelse i 6 år och utvisning.

Hashemi Salahedin, 20, grov våldtäkt. Fängelse i 6 år och utvisning.

Mohammadi Zia, 21, grov våldtäkt. Fängelse i 6 år och utvisning.

Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! 422706245 Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! 1077029976

Antar att tom. aftonbladet inte tror att läsarna är såna jubelidioter så de tror det rör sig om svenskar i detta fall. Likväl att svinen namnges måste ju ändå vara sågott som unikt i slaskmedia.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15081478.ab
kapten havoc
kapten havoc

Poäng : 3694

Till överst på sidan Gå ner

Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! Empty Sv: Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn!

Inlägg  Barbarossa i fre 6 jul - 18:15

Kors i taket vissla
Barbarossa
Barbarossa

Poäng : 3111

Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! Empty Sv: Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn!

Inlägg  kapten havoc i fre 6 jul - 18:21

Barbarossa skrev:Kors i taket vissla

Haha min ursprungliga rubrik. lol!
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  Robin Shadowes i fre 6 jul - 18:55

Spelar ingen roll om dom tar bort det eller inte. Man kan alltid läsa om slagget på SweCon och kanske även på AP och FT. Slöddret kom för lätt undan. Dom borde fått Boxas innan packet åker ut för gott.
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4514

Inlägg  kapten havoc i fre 6 jul - 19:05

Robin Shadowes skrev:Spelar ingen roll om dom tar bort det eller inte. Man kan alltid läsa om slagget på SweCon och kanske även på AP och FT. Slöddret kom för lätt undan. Dom borde fått Boxas innan packet åker ut för gott.

Men vanliga svenssons lär ju inte läsa där. Det är ju hemska rasistsajter.
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  Robin Shadowes i lör 7 jul - 4:42

kapten havoc skrev:
Robin Shadowes skrev:Spelar ingen roll om dom tar bort det eller inte. Man kan alltid läsa om slagget på SweCon och kanske även på AP och FT. Slöddret kom för lätt undan. Dom borde fått Boxas innan packet åker ut för gott.

Då får dom väl fortsätta att vandra i mörkret som den dumma boskap dom är. Svårare än så är det inte. Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! 2337382920
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4514

Inlägg  kapten havoc i lör 7 jul - 10:08

Robin Shadowes skrev:
kapten havoc skrev:

Då får dom väl fortsätta att vandra i mörkret som den dumma boskap dom är. Svårare än så är det inte. Aftonbladet benämner gruppvåldtäktsmän vid namn! 2337382920

Jag vet inte, många kan nog bli omvända om de ser svart på vitt vad invandringen ställer till med. Inte ens den mest inbitne PK:it kan väl tänkas skydda våldtäktsmän, mördare och pedofiler.
kapten havoc
kapten havoc

Inlägg  Aake i lör 7 jul - 11:02

De borde utvisas omgående men deras pungkulor skall bli svensk grismat först
Aake
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 4347

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet