Svep är väck.

Gå ner

Svep är väck. Empty Svep är väck.

Inlägg  Svep i lör 26 maj - 17:25

Hej då svep. Du har uppenbarligen värre problem än vad jag trodde, därför har jag låtit dig hållas så länge som jag gjort, trots upprepade varningar.
Du är inte välkommen tillbaka, och gör du det så bannar jag dig igen och igen och igen.
Personerna som medverkade och uppmuntrade honom lever på lånad tid, för Chopin och DOCKWISE nöjer jag med en 30 dagars bannlysning där de får tänka över sitt senaste spammande. Jag ber om ursäkt till våra andra medlemmar att den här trion har fått ostört leva rövare på sistone, Exilen har alltid mer eller mindre styrt sig själv.
Tydligen vet inte en del hur man använder sin yttrandefrihet på ett konstruktivt sätt.
/Admin

Senast ändrad av Admin den mån 28 maj - 12:38, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : Psykos)

Svep
Bannlyst

Poäng : 2699

Till överst på sidan Gå ner

Svep är väck. Empty Sv: Svep är väck.

Inlägg  Admin i mån 28 maj - 19:05

Även storpostaren Axel är borta efter att jag upptäckte att han suttit på samma IP som Svep gjort. Troligtvis rör det sig om samma person, då de haft flera matchande IP-adresser. Så jag hoppas att det ska bli lite mer kvalitet framför kvantitet på Exilen framöver.
/Admin

Admin
Admin

Poäng : 3091

http://exilen.swedishforum.se

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet