Har märkt att många här har problem med sina Datorer

Gå ner

Har märkt att många här har problem med sina Datorer Empty Har märkt att många här har problem med sina Datorer

Inlägg  DOCKWISE i tis 8 maj - 22:36

:( En sak som nog många har missat gällande dator. Är ram-minnet. ju mera man samlar på sig i datorn
mera tar det på minnet tills sist vill den inte ens starta längre. Har märkt att många här har problem med sina Datorer 1863995197

DOCKWISE
Bannlyst

Poäng : 2720

Till överst på sidan Gå ner

Har märkt att många här har problem med sina Datorer Empty Sv: Har märkt att många här har problem med sina Datorer

Inlägg  chopin i ons 9 maj - 1:46

Själv brukar jag en gång i veckan gå in på - säkerhet - och - ta bort webbhistorik och cookies.
Om detta hjälper mot virus vet jag inte, men har märkt att datorn arbetar lite snabbare efter detta.

chopin
chopin
Bannlyst

Poäng : 2675

Har märkt att många här har problem med sina Datorer Empty Men det gälper föga

Inlägg  DOCKWISE i ons 9 maj - 8:45

chopin skrev:Själv brukar jag en gång i veckan gå in på - säkerhet - och - ta bort webbhistorik och cookies.
Om detta hjälper mot virus vet jag inte, men har märkt att datorn arbetar lite snabbare efter detta.

:twisted: Men ta bort webbhistorik+cookies i veckan :scratch: nja....jag gör det varje gång jag har varit ute på nätet......Då är datorn fri från skit Har märkt att många här har problem med sina Datorer 750953480 Har märkt att många här har problem med sina Datorer 1863995197

DOCKWISE
Bannlyst

Har märkt att många här har problem med sina Datorer Empty Sv: Har märkt att många här har problem med sina Datorer

Inlägg  chopin i ons 9 maj - 9:19

DOCKWISE skrev:
chopin skrev:Själv brukar jag en gång i veckan gå in på - säkerhet - och - ta bort webbhistorik och cookies.

:twisted: Men ta bort webbhistorik+cookies i veckan :scratch: nja....jag gör det varje gång jag har varit ute på nätet......Då är datorn fri från skit Har märkt att många här har problem med sina Datorer 750953480 Har märkt att många här har problem med sina Datorer 1863995197
Ok, :idea:
chopin
chopin
Bannlyst

Poäng : 2675

Inlägg  Absurd i tor 10 maj - 16:57

12GB här, lite i överkant men det var snorbilligt när jag byggde om min dator i vintras så va fan? Tror jag högst gav 1 papp för hela faderullan och då var det Kingston-minnen på 4gb st.
Absurd
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 3283

Har märkt att många här har problem med sina Datorer Empty Kan nog behövas

Inlägg  DOCKWISE i fre 11 maj - 9:57

Absurd skrev:12GB här, lite i överkant men det var snorbilligt när jag byggde om min dator i vintras så va fan? Tror jag högst gav 1 papp för hela faderullan och då var det Kingston-minnen på 4gb st.

👽 Har man Win 7 inkopplad i datorn Behövs det minst 2 GB s minne Har märkt att många här har problem med sina Datorer 1863995197

DOCKWISE
Bannlyst

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet