Afromerikansk kvinna "witnessing cultural devastation"

Go down

Afromerikansk kvinna "witnessing cultural devastation"

Post  Malmöbo on Sat 31 Mar - 6:57

Afromerikansk kvinna förbannar hiphopkulturen och berättar gråtande om hur hon lekte på gatan som barn och vad som händer idag. 12 åringar som suger av män mitt på blanka dagen och ingen bryr sig.

"Women overwhelmed after witnessing cultural devastation in her community"
http://www.liveleak.com/view?i=5c1_1333158244

Malmöbo
08-hatare

Poäng : 2784

Back to top Go down

Re: Afromerikansk kvinna "witnessing cultural devastation"

Post  kapten havoc on Sat 31 Mar - 8:36

Negrer har väl för fan aldrig varit civiliserade. Närmaste de kommit civiliserat beteende var när de var slavar åt oss hemska vitingar.
kapten havoc

Poäng : 3281

Back to top Go down

Post  Malmöbo on Sat 31 Mar - 9:10

kapten havoc wrote:Negrer har väl för fan aldrig varit civiliserade. Närmaste de kommit civiliserat beteende var när de var slavar åt oss hemska vitingar.

Är det något ex P3, PK-eliten och araberna/afrikanerna i förorten så intensivt hyllar så är det väl just denna efterblivna och impulsstyrda hiphopkultur. Det finns inte ett uns intellektualism i hiphopen, - bakom punken, blues, rocken, metall etc.etc finns det ett uns av tänkande och moral. Bakom hiphopen finns ingenting förutom gnäll och gränslös materialism och därav den enorma attraktionskraften som den utgör bland somalier och araber.

Malmöbo
08-hatare

Poäng : 2784

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 31 Mar - 12:29

Malmöbo wrote:
kapten havoc wrote:Negrer har väl för fan aldrig varit civiliserade. Närmaste de kommit civiliserat beteende var när de var slavar åt oss hemska vitingar.

Är det något ex P3, PK-eliten och araberna/afrikanerna i förorten så intensivt hyllar så är det väl just denna efterblivna och impulsstyrda hiphopkultur. Det finns inte ett uns intellektualism i hiphopen, - bakom punken, blues, rocken, metall etc.etc finns det ett uns av tänkande och moral. Bakom hiphopen finns ingenting förutom gnäll och gränslös materialism och därav den enorma attraktionskraften som den utgör bland somalier och araber.

Dessutom tycker jag alla hiphop-låtar låter exakt likadant. Jag bara orkar inte lyssna på eländet.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4094

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sat 31 Mar - 16:10

Robin Shadowes wrote:
Malmöbo wrote:

Dessutom tycker jag alla hiphop-låtar låter exakt likadant. Jag bara orkar inte lyssna på eländet.

Jag vet inte ens hur dessa låter. Har aldrig hört nåt sånt, och den enda svenska radiokanal jag avlyssnar är P1.
Där är risken för 'hiphop' minimal. Man måste värja sig mot skräp och fördumning.
Ådärkomdenja

Poäng : 3942

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 31 Mar - 17:29

Hiphop går ut på och bli inte förvånade nu(trumvirvel)....hur synd det är om kriminella negrer och hur tufft det är att bli skjuten och begå våldtäkt, mord. Känns det igen? 🤡

Öh..glömde bling-bling och coola bilar. Judarna är klart bakom hiphopen vilka andra skulle finansiera nåt så vidrigt. Negrerna själva har knappast dessa resurser.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Sat 31 Mar - 19:39

Den afro - amerikanska demokratiske politikern Bill Scarbourough i New York (han har 160 i IQ) har faktiskt erkännt att det är den svarta (hiphop) kulturen som gör att svarta snittar sämre i IQ - test än judar, asiater och vita. Han menar att det är den svarta kulturen som gör att svarta fortfarande inte är integrerade i USA, och att det enbart är svarta själv som kan förbättra sin situation. Han levererar en självklarhet, men min uppfattning från svarta i USA är att denna uppfattning faktiskt är ganska så vanlig i dagens USA. Det tog alltså koreaner endast två generationer att integreras i USA, i dag tjänar dem i genomsnitt 5,1% mer än vita. Svarta har varit i USA cirka 12 - 14 generationer och fortfarande lever 38% på foodstamps (matkuponger).

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2984

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 31 Mar - 19:41

Så det är därför Afrika är ett lyckoparadis då?
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 31 Mar - 21:15

Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
Malmöbo wrote:

Jag vet inte ens hur dessa låter. Har aldrig hört nåt sånt, och den enda svenska radiokanal jag avlyssnar är P1.
Där är risken för 'hiphop' minimal. Man måste värja sig mot skräp och fördumning.

Har du aldrig hört 50 cent eller "inhemsk" dito som Adam Tensta eller kannibalen Timbuktu? lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4094

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 1 Apr - 9:14

Robin Shadowes wrote:
Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
Malmöbo wrote:

Har du aldrig hört 50 cent eller "inhemsk" dito som Adam Tensta eller kannibalen Timbuktu? lol!

Kanske, men i så fall oskyldigt drabbad av detta på nån offentlig plats, typ krogen,
eller via nån eländig hiphop-negers transistorradio på en badstrand t ex. Men i övrigt
icke.
Ådärkomdenja

Poäng : 3942

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 1 Apr - 10:21

Ja man undrar vilken degenerering negerkärringen menar. Degeneringen jämfört med vad? Vita människors samhällen? Neger USA har väl aldrig varit något att räkna med. Annat än brott, våld, droger och sex då. Det som tidigare var ett fungerande samhälle var just det därför man höll negrena på mattan. Negrer=kaos. Över hela världen och oavsett yttre påverkan.

Alfamale

Poäng : 3059

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 1 Apr - 18:26

Alfamale wrote:Ja man undrar vilken degenerering negerkärringen menar. Degeneringen jämfört med vad? Vita människors samhällen? Neger USA har väl aldrig varit något att räkna med. Annat än brott, våld, droger och sex då. Det som tidigare var ett fungerande samhälle var just det därför man höll negrena på mattan. Negrer=kaos. Över hela världen och oavsett yttre påverkan.

Måste bara citera den här klockrena texten från FB:

"12-åringar som suger kuk är väl standard I sverige? Är man mycke äldre när man börjar är man pryd och oskuld och allmänt en förlorare"

Behövs det sägas mer om saken? lol!
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top