Fred i Somalia, Somalier kan åka hem nu?

Go down

Fred i Somalia, Somalier kan åka hem nu?

Post  Axel on Tue 27 Mar - 23:12

50.000 somalier här blir 30.000+ till snart.
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=5037492
http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=5036814

500 barn väntas till Växjö motsvarande en helt ny skola.

Men hur är det, jag hörde nyligen att Al shabab är utdrivna, det är fred och Somalier återvänder. Vilka anhöriga ska då återförenas var om inte i Somalia. Är Migrationsverket och politiker efterblivna för att smöra med MP som absolut måste ha in fler, varför eller kan dom inte åka hem nu?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3403

Back to top Go down

Re: Fred i Somalia, Somalier kan åka hem nu?

Post  Robin Shadowes on Wed 28 Mar - 7:43

Zoomalia är snart folktomt. Då kan vi flytta dit istället.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4153

Back to top Go down

Post  Alfamale on Wed 28 Mar - 10:28

Å det är inget dåligt ställe. Om det är negerfritt alltså. 4-8 skördar om året med enkla bevattningsmetoder. Extremt rika fiskevatten och naturfyndigheter som man kan få fram med spade om man jiobbar. Men jobba är ju inte normalsomalierna favoritsysselsättning. Jag byter gärna.

Alfamale

Poäng : 3117

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 1 Apr - 2:01

Robin Shadowes wrote:Zoomalia är snart folktomt. Då kan vi flytta dit istället.

Jag tänkte om Israel att jag tar hellre hit judarna och sänder dit allt skit vi fått.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 1 Apr - 2:02

Alfamale wrote:Å det är inget dåligt ställe. Om det är negerfritt alltså. 4-8 skördar om året med enkla bevattningsmetoder. Extremt rika fiskevatten och naturfyndigheter som man kan få fram med spade om man jiobbar. Men jobba är ju inte normalsomalierna favoritsysselsättning. Jag byter gärna.

Men då vill nog Al Skabb-ab vara med.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 1 Apr - 5:30

Vad dom vill är egalt. I min drömframtid finns bara Al skabbfoder till våra åkrar. Det är det enda bruna skit som finns i min närhet.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 1 Apr - 8:13

Alfamale wrote:Vad dom vill är egalt. I min drömframtid finns bara Al skabbfoder till våra åkrar. Det är det enda bruna skit som finns i min närhet.

Jak bara behagade skemta aprillo med dik. Aldrig i livet att jag skulle flytta till Zoomalia på några som helst villkor. Jag lever här för att jag gillar naturen, miljön och dom fyra omväxlande årstiderna. Jag blir fnoskig bara det blir lite över 20 grader på somrarna och extremt gnällig av hettan. Min ideal-temperatur är runt 15-18 grader. Tror därför knappast att jag skulle trivas i Zoomalia i vilket fall som helst. Men jag får väl gratulera dem som har högre värmetröskel än mig själv. lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4153

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 1 Apr - 10:33

Alfamale wrote:Å det är inget dåligt ställe. Om det är negerfritt alltså. 4-8 skördar om året med enkla bevattningsmetoder. Extremt rika fiskevatten och naturfyndigheter som man kan få fram med spade om man jiobbar. Men jobba är ju inte normalsomalierna favoritsysselsättning. Jag byter gärna.

Var väl nån känd som sa: "Afrika hade varit underbart om det inte vore för alla negrer". Problemet är att om vi flyttat till Somalia och byggt upp landet hade negerfästingarna givetvis följt efter oss. Sen hade de påstått att de byggt upp landet och hela visan börjar om, ivrigt påhejade av judemedia.
kapten havoc

Poäng : 3339

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 1 Apr - 14:00

kapten havoc wrote:

Var väl nån känd som sa: "Afrika hade varit underbart om det inte vore för alla negrer". Problemet är att om vi flyttat till Somalia och byggt upp landet hade negerfästingarna givetvis följt efter oss. Sen hade de påstått att de byggt upp landet och hela visan börjar om, ivrigt påhejade av judemedia.

Jo risken för det är nog överhängande. Just därför skall man inte lägga sig i utan givetvis hejja på när dårarna slåss i mellanöster och hoppas att dom löser sina konfliker permanent och slutgiltigt själva. Att den där öknen sedan blir obebolig i 10.000 år rör mig inte i ryggen. Judemedia känner ju att det blåser kalla vindar så dom jobbar idogt med att hitta nya marknader, nu när det gamla viker. Press, film och musik är ju inte så lätt att sälja längre så då kan man ju lura sig in i politiken och folkrörelse. Det görs ju över hela världen. Där finns det finns pengar eller makt som kan bli pengar. SD och SDF är väl exempel på de nya marknaderna i sverige.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 1 Apr - 15:25

Dom har sanerat både Hiroshima och Nagasaki varför skulle det inte gå i MÖ som ändå bara består av massa sand och stenar.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Sun 1 Apr - 19:09

kapten havoc wrote:Dom har sanerat både Hiroshima och Nagasaki varför skulle det inte gå i MÖ som ändå bara består av massa sand och stenar.

Det är inte en fråga om det går utan varför man skulle vilja. :twisted:

Alfamale

Back to top Go down

Post  Axel on Mon 2 Apr - 3:57

Många vita tycks ha trivts bra i Afrika och vill inte åka hem. Själv klurade jag på SA som har bra klimat, pratar engelska med antagen engelsk ordning, men är för farligt nu med kriminella negrur.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 2 Apr - 11:44

Negrer i sitt naturliga habitat ej påverkade av hetsmedia kan vara väldigt användbara som mulåsnor och liknande. Afrika själv är ju ett under av djurliv och naturscenarier så jag förstår folk som reser dit. Nu har förstås hetsmedia gjort att negrurna har blivit fientligt inställda till vita helt och hållet hetsmedias förtjänst. Precis som hemma.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Axel on Mon 2 Apr - 13:50

kapten havoc wrote:Negrer i sitt naturliga habitat ej påverkade av hetsmedia kan vara väldigt användbara som mulåsnor och liknande. Afrika själv är ju ett under av djurliv och naturscenarier så jag förstår folk som reser dit. Nu har förstås hetsmedia gjort att negrurna har blivit fientligt inställda till vita helt och hållet hetsmedias förtjänst. Precis som hemma.

Men vissa delar av negerländerna har en boom nu och får omvärderas, när man tröttnat på as-iater blir niggers de sista att exploatera.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top