Fru-/man-import

Go down

Fru-/man-import

Post  Axel on Wed 22 Feb - 2:23

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1637&artikel=4976868

Som det står under handlade det om Thailand också. Ska vi ha begränsning till närområdet och hur är det med män som kommer?
Axel
Bannlyst

Poäng : 3282

Back to top Go down

Re: Fru-/man-import

Post  Alfamale on Wed 22 Feb - 14:44

Varför ska man överhuvudtaget ha en kärring i närheten? Dom är och har alltid varit obegripliga och fullständigt dumma i huvudet. Och ju äldre man blir ju mer inser man att man inte vill eller behöver ha med dom att göra. Dom är ju bra till en sak och det räcker. Det behöver man varken gifta sig eller importerara dom för. Och ju förr man inser det dessto friare och bättre kan man leva. Apropå dumma kärringar, kan någon förklara för mig det nya sjuka modet som alla dessa korkade kärringar gått på, att gå omkring med gummistövlar dagarna i ända. Svamp någon?
Bara den saken, skulle detta rubbade mode kunna slå hos den manliga befolkningen? Skulle inte tro det va...

Alfamale

Poäng : 2996

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Wed 22 Feb - 15:58

Alfamale wrote:Varför ska man överhuvudtaget ha en kärring i närheten? Dom är och har alltid varit obegripliga och fullständigt dumma i huvudet. Och ju äldre man blir ju mer inser man att man inte vill eller behöver ha med dom att göra. Dom är ju bra till en sak och det räcker. Det behöver man varken gifta sig eller importerara dom för. Och ju förr man inser det dessto friare och bättre kan man leva. Apropå dumma kärringar, kan någon förklara för mig det nya sjuka modet som alla dessa korkade kärringar gått på, att gå omkring med gummistövlar dagarna i ända. Svamp någon?
Bara den saken, skulle detta rubbade mode kunna slå hos den manliga befolkningen? Skulle inte tro det va...

Det näst dyraste, efter en skilsmässa, är att vara gift. Fruntimmer är groteskt dyra i drift.

Läs John Gray's klassiker "Män är från Mars, kvinnor från Venus". Den säger allt om avgrundsskillnaderna
mellan könen. Vilket som kommer ut på topp behöver jag inte nämna.

Några kompletteringar:
- fruntimmer är fysiskt svagare, klarar helt enkelt inte massor av uppgifter som faller på mäns lott
- fruntimmer är ologiska, argumenterar känslomässigt, inte logiskt och hjärnbaserat
- deras huvudroll är att föda, och uppfostra barn, inget alls kontroversiellt imho
- samt att behaga sin man, givetvis

De få fruntimmer som avviker har en annorlunda genetisk komposition, med starka underliggande, manliga
inslag.

- kvinnor kan inte leda grupper, därför ej heller företag. Utom möjligen på harmlösa fittnessgrupper, där man
sprätter med ben och armar, på otaliga 'gyms'. Kvinnors intriginstinkter skapar oupphörliga konflikter.
- kvinnor hamnar ständigt i konflikter, koketterier och dolda allianser. Det går bra när dom är två, blir det en
trio så startar mullvaderiet.
- inkvotering av kvinnor till ledande befattningar inom näringsliv och offentliga organ - som pajasnationerna
Sverige och Norge är främsta exponenter för - är dömt att misslyckas. Ett löjeväckande jippo, där sådana
vämjeliga 'hederskvinnor' som BängtWetBästerBärj och Claes Borgström varit drivande idioter.
-
Ådärkomdenja

Poäng : 3879

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Back to top Go down

Post  Axel on Sat 17 Mar - 13:48

Alfamale wrote:Varför ska man överhuvudtaget ha en kärring i närheten? Dom är och har alltid varit obegripliga och fullständigt dumma i huvudet. Och ju äldre man blir ju mer inser man att man inte vill eller behöver ha med dom att göra. Dom är ju bra till en sak och det räcker. Det behöver man varken gifta sig eller importerara dom för. Och ju förr man inser det dessto friare och bättre kan man leva. Apropå dumma kärringar, kan någon förklara för mig det nya sjuka modet som alla dessa korkade kärringar gått på, att gå omkring med gummistövlar dagarna i ända. Svamp någon?
Lite svårt att få barn utan och dom kan vara givande. Och att ha sexet liggande i sängen än ute kan vara praktikskt.

Konstigare att skor av syntet/plast säljs till alla inkl. herr.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Axel on Sat 17 Mar - 13:54

Ådärkomdenja wrote:

Det näst dyraste, efter en skilsmässa, är att vara gift. Fruntimmer är groteskt dyra i drift.

Läs John Gray's klassiker "Män är från Mars, kvinnor från Venus". Den säger allt om avgrundsskillnaderna
mellan könen. Vilket som kommer ut på topp behöver jag inte nämna.

Några kompletteringar:
- fruntimmer är fysiskt svagare, klarar helt enkelt inte massor av uppgifter som faller på mäns lott
- fruntimmer är ologiska, argumenterar känslomässigt, inte logiskt och hjärnbaserat
- deras huvudroll är att föda, och uppfostra barn, inget alls kontroversiellt imho
- samt att behaga sin man, givetvis

De få fruntimmer som avviker har en annorlunda genetisk komposition, med starka underliggande, manliga
inslag.

- kvinnor kan inte leda grupper, därför ej heller företag. Utom möjligen på harmlösa fittnessgrupper, där man
sprätter med ben och armar, på otaliga 'gyms'. Kvinnors intriginstinkter skapar oupphörliga konflikter.
- kvinnor hamnar ständigt i konflikter, koketterier och dolda allianser. Det går bra när dom är två, blir det en
trio så startar mullvaderiet.
- inkvotering av kvinnor till ledande befattningar inom näringsliv och offentliga organ - som pajasnationerna
Sverige och Norge är främsta exponenter för - är dömt att misslyckas. Ett löjeväckande jippo, där sådana
vämjeliga 'hederskvinnor' som BängtWetBästerBärj och Claes Borgström varit drivande idioter.
-
En hel del fel kopierat(?) där.
Min lyfter skrot och tränar flertalet dagar i veckan, gissa vem som är starkast just nu?
Kvinnliga VDar finns en del av och jag har inte sett andra klagomål än mina egna om någon gått sängvägen, då hon gått upp och aktiekursen ner.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Dunkelman on Sat 17 Mar - 16:35

Ådärkomdenja wrote:
Alfamale wrote:Varför ska man överhuvudtaget ha en kärring i närheten? Dom är och har alltid varit obegripliga och fullständigt dumma i huvudet. Och ju äldre man blir ju mer inser man att man inte vill eller behöver ha med dom att göra. Dom är ju bra till en sak och det räcker. Det behöver man varken gifta sig eller importerara dom för. Och ju förr man inser det dessto friare och bättre kan man leva. Apropå dumma kärringar, kan någon förklara för mig det nya sjuka modet som alla dessa korkade kärringar gått på, att gå omkring med gummistövlar dagarna i ända. Svamp någon? Bara den saken, skulle detta rubbade mode kunna slå hos den manliga befolkningen? Skulle inte tro det va...
Det näst dyraste, efter en skilsmässa, är att vara gift. Fruntimmer är groteskt dyra i drift. Läs John Gray's klassiker "Män är från Mars, kvinnor från Venus". Den säger allt om avgrundsskillnaderna mellan könen. Vilket som kommer ut på topp behöver jag inte nämna. Några kompletteringar: - fruntimmer är fysiskt svagare, klarar helt enkelt inte massor av uppgifter som faller på mäns lott - fruntimmer är ologiska, argumenterar känslomässigt, inte logiskt och hjärnbaserat - deras huvudroll är att föda, och uppfostra barn, inget alls kontroversiellt imho - samt att behaga sin man, givetvis De få fruntimmer som avviker har en annorlunda genetisk komposition, med starka underliggande, manliga inslag. - kvinnor kan inte leda grupper, därför ej heller företag. Utom möjligen på harmlösa fittnessgrupper, där man sprätter med ben och armar, på otaliga 'gyms'. Kvinnors intriginstinkter skapar oupphörliga konflikter. - kvinnor hamnar ständigt i konflikter, koketterier och dolda allianser. Det går bra när dom är två, blir det en trio så startar mullvaderiet. - inkvotering av kvinnor till ledande befattningar inom näringsliv och offentliga organ - som pajasnationerna Sverige och Norge är främsta exponenter för - är dömt att misslyckas. Ett löjeväckande jippo, där sådana vämjeliga 'hederskvinnor' som BängtWetBästerBärj och Claes Borgström varit drivande idioter. -
Det låter som du är mogen att konvertera till islam…:D
Dunkelman

Poäng : 3537

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 17 Mar - 19:49

Dunkelman wrote:
Ådärkomdenja wrote:
Alfamale wrote:Varför ska man överhuvudtaget ha en kärring i närheten? Dom är och har alltid varit obegripliga och fullständigt dumma i huvudet. Och ju äldre man blir ju mer inser man att man inte vill eller behöver ha med dom att göra. Dom är ju bra till en sak och det räcker. Det behöver man varken gifta sig eller importerara dom för. Och ju förr man inser det dessto friare och bättre kan man leva. Apropå dumma kärringar, kan någon förklara för mig det nya sjuka modet som alla dessa korkade kärringar gått på, att gå omkring med gummistövlar dagarna i ända. Svamp någon? Bara den saken, skulle detta rubbade mode kunna slå hos den manliga befolkningen? Skulle inte tro det va...
Det näst dyraste, efter en skilsmässa, är att vara gift. Fruntimmer är groteskt dyra i drift. Läs John Gray's klassiker "Män är från Mars, kvinnor från Venus". Den säger allt om avgrundsskillnaderna mellan könen. Vilket som kommer ut på topp behöver jag inte nämna. Några kompletteringar: - fruntimmer är fysiskt svagare, klarar helt enkelt inte massor av uppgifter som faller på mäns lott - fruntimmer är ologiska, argumenterar känslomässigt, inte logiskt och hjärnbaserat - deras huvudroll är att föda, och uppfostra barn, inget alls kontroversiellt imho - samt att behaga sin man, givetvis De få fruntimmer som avviker har en annorlunda genetisk komposition, med starka underliggande, manliga inslag. - kvinnor kan inte leda grupper, därför ej heller företag. Utom möjligen på harmlösa fittnessgrupper, där man sprätter med ben och armar, på otaliga 'gyms'. Kvinnors intriginstinkter skapar oupphörliga konflikter. - kvinnor hamnar ständigt i konflikter, koketterier och dolda allianser. Det går bra när dom är två, blir det en trio så startar mullvaderiet. - inkvotering av kvinnor till ledande befattningar inom näringsliv och offentliga organ - som pajasnationerna Sverige och Norge är främsta exponenter för - är dömt att misslyckas. Ett löjeväckande jippo, där sådana vämjeliga 'hederskvinnor' som BängtWetBästerBärj och Claes Borgström varit drivande idioter. -

Med tanke på att han flytt vårt djävulspuder till Turkiet så är det kanske inte så många steg till närmaste moské? Allahu akhbar!! lol!
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4030

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sat 17 Mar - 20:23

Det är svenska kvinnor som förstört det här samhället deras eviga törst efter något större och bättre(läs: noggerblackkuk) har fått dom at importera mängder av muhammedaner och negrer det på den svenska mannens bekostnad kolla upp vilka det är som försvarar importen av dessa monsterkukar. Gissa? Ja just det svenska luder till sk. kvinnor.

Det blir extra uppenbart att det finns en otrolig illvilja hos svenska kvinnor mot den svenska mannen när de klagar på dennes import av Thailuder. Vad ska han göra då leva ensam resten av livet pga. svenska kvinnors orimliga krav?
kapten havoc

Poäng : 3218

Back to top Go down

Post  Axel on Sat 17 Mar - 22:35

kapten havoc wrote:Det är svenska kvinnor som förstört det här samhället deras eviga törst efter något större och bättre(läs: noggerblackkuk) har fått dom at importera mängder av muhammedaner och negrer det på den svenska mannens bekostnad kolla upp vilka det är som försvarar importen av dessa monsterkukar. Gissa? Ja just det svenska luder till sk. kvinnor.

Det blir extra uppenbart att det finns en otrolig illvilja hos svenska kvinnor mot den svenska mannen när de klagar på dennes import av Thailuder. Vad ska han göra då leva ensam resten av livet pga. svenska kvinnors orimliga krav?
De flest niggrerna kommer nog ändå och överger sin kvinna efter PUT. Väldigt många asylmissbrukande asylkramare har en fjärran partner. Jag har en tjej från ett grannland som röstar på SD :)
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 18 Mar - 0:42

Axel wrote:
kapten havoc wrote:Det är svenska kvinnor som förstört det här samhället deras eviga törst efter något större och bättre(läs: noggerblackkuk) har fått dom at importera mängder av muhammedaner och negrer det på den svenska mannens bekostnad kolla upp vilka det är som försvarar importen av dessa monsterkukar. Gissa? Ja just det svenska luder till sk. kvinnor.

De flest niggrerna kommer nog ändå och överger sin kvinna efter PUT. Väldigt många asylmissbrukande asylkramare har en fjärran partner. Jag har en tjej från ett grannland som röstar på SD :)

Tja, sedan finns det ju batikhäxan i Malmö, Stjernfeldt-Jammeh som verkar vara stabilt gängad med sin för övrigt fule nogger, som jag råkade se på bild så sent som i förra veckan eller nåt ditåt. Men hon får nog sitt straff ändå eftersom barnen blir mulatter. Precis som Obama kommer dom nog att hata sin vita moder och själva identifiera sig som blattar mer än svenskar.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Axel on Sun 18 Mar - 2:10

Robin Shadowes wrote:
Axel wrote:

Tja, sedan finns det ju batikhäxan i Malmö, Stjernfeldt-Jammeh som verkar vara stabilt gängad med sin för övrigt fule nogger, som jag råkade se på bild så sent som i förra veckan eller nåt ditåt. Men hon får nog sitt straff ändå eftersom barnen blir mulatter. Precis som Obama kommer dom nog att hata sin vita moder och själva identifiera sig som blattar mer än svenskar.

Jag är osams med en mulattjävel nu, negerblodet ställer till problem.
Axel
Bannlyst

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Sun 18 Mar - 8:08

Axel wrote:

Mulatter kommer alltid vara mer neger än vit enligt min erfarenhet. Snacka om nedköp.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 18 Mar - 14:34

kapten havoc wrote:
Axel wrote:

Mulatter kommer alltid vara mer neger än vit enligt min erfarenhet. Snacka om nedköp.

Kanske inte så konstigt. Fram tills nu har omgivningen varit mestadels helt vit. Klart att dom blivit traumatiserade av att deras kompisar varit mycket ljusare än dom själva. Avundsjukan har legat latent strax under sandpappers-huden. Lyckligtvis för dem så har massinvandringen medfört massor av hudingar som dom mera kan identifiera sig med. Så därför odlar dom sin identitet som blattar och släpper fram sitt svenskhat oförblommat. Varje gång dom ser sig själva i spegeln blir dom ju påminda om att faderns neger-gener haft mer genomslag än moderns vita. Mulatten och kannibal-ättlingen Jason Diarré är ett utmärkt exempel på svenskhatare.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 18 Mar - 17:32

Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Med tanke på att han flytt vårt djävulspuder till Turkiet så är det kanske inte så många steg till närmaste moské? Allahu akhbar!! lol!

Just det. Och en av många fördelar är att fruntimmer hålls kort här. Patriarkatet funkar, kärringar har positionen som "envåldshärskare" inom hemmets fyra väggar - så bra då, eftersom det ändå passar att dom har oinskränkt makt vad gäller enkla göromål som städning, matlagning, barnpassning och andra hushållssysslor. Jag tror dock inte att denna position omfattar kopulationsområdet. Där tar mannen kommandot, som det skall vara. När man vistas öppet ute i samhället då spelar kvinnor sannerligen andra fiolen. Jag har ett antal exempel som skulle framkalla goda skratt, men jag spar dessa t v. Det räcker gott för mig, att jag befínner mig i ett mycket mansdominerat samhälle, totalt olikt den svenska ankdammen. Där nippertippor kvoteras in på uppdrag dom aldrig skulle fått på meritmässiga grunder, inkl styrelseuppdrag inom näringslivet (ett groteskt skämt), och tillåts driva debatt inom olika områden från ett s k 'genusperspektiv' och annat sorgligt trams som Sverige är skamligt världsbäst (sämst eg) på.

Last edited by Ådärkomdenja on Sun 18 Mar - 21:09; edited 3 times in total
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sun 18 Mar - 18:25

Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Just det. Och en av många fördelar är att fruntimmer hålls kort här. Patriarket funkar, kärringar sägs vara envåldshärskare inom hemmets fyra väggar - så bra då, eftersom det ändå passar att dom har oinskränkt makt vad gäller enkla göromål som städning, matlagning, barnpassning och andra hushållssysslor. När man vistas öppet i samhället då spelar dom sannerligen andra fiolen. Jag har ett antal exempel som skulle framkalla goda skratt, men jag spar dom. Det räcker gott för mig, att jag befínner mig i ett mycket mansdominerat samhälle, totalt olikt den svenska ankdammen. Där nippertippor kvoteras in på uppdrag dom aldrig skulle fått på meritmässiga grunder, inkl styrelseuppdrag inom näringslivet (ett groteskt skämt), och tillåts driva debatt inom olika områden från ett s k 'genusperspektiv' och annat sorgligt trams som Sverige är skamligt världsbäst (sämst eg) på.

När blir du mohammedan då?
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Sun 18 Mar - 21:26

Robin Shadowes wrote:
Ådärkomdenja wrote:
Robin Shadowes wrote:
Dunkelman wrote:
Ådärkomdenja wrote:

Just det. Och en av många fördelar är att fruntimmer hålls kort här. Patriarket funkar, kärringar sägs vara envåldshärskare inom hemmets fyra väggar - så bra då, eftersom det ändå passar att dom har oinskränkt makt vad gäller enkla göromål som städning, matlagning, barnpassning och andra hushållssysslor. När man vistas öppet i samhället då spelar dom sannerligen andra fiolen. Jag har ett antal exempel som skulle framkalla goda skratt, men jag spar dom. Det räcker gott för mig, att jag befínner mig i ett mycket mansdominerat samhälle, totalt olikt den svenska ankdammen. Där nippertippor kvoteras in på uppdrag dom aldrig skulle fått på meritmässiga grunder, inkl styrelseuppdrag inom näringslivet (ett groteskt skämt), och tillåts driva debatt inom olika områden från ett s k 'genusperspektiv' och annat sorgligt trams som Sverige är skamligt världsbäst (sämst eg) på.

När blir du mohammedan då?

Märklig fråga. Men, jag vill inte bli dig svaret skyldig.

Jag är en ifrågasättande, krass realist. Och köper inte religioners berättigande, bevis saknas. Stenåldersmässigt
trams imho, baserat på uråldriga vanföreställningar. Parat med dödsskräckens värsta scenario... "tänk om
det inte finns nåt annat när jag dött". I alla andra sammanhang avvisas vidskepelse, men s k 'religioner'
frodas. Och trots sina 'kärleksbudskap', så utgör dom roten till förgörelse av människor och olösbara konflikter,
skapade av... just det, dessa 'trosuppfattningar'.

Så var det avklarat. Fler frågor kring religioner och dessas inflytande?

PS. Iosesus försvann härifrån, när jag framförde mina åsikter, då han domderade och försökte uppfostra exilare att gå med i hans cementerade och svavelosande övertygelse. Jag avkrävde honom bevis, och hyfsad tolerans mot avvikande uppfattningar. Då tog han sin mats ur skolan och försvann. Länder till viss eftertanke.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Evolution
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 19 Mar - 8:27

Man behöver inte hänge sig åt religiösa vanföreställning bara för att man komma till insikt om tingens ordning. Kärringar är till största delen skyldiga till det samhälle vi har idag. Många har tillskansat sig positioner inom företag, stat och kommun utan för den skull inneha den pondus, vilja eller mod för att styra och ställa. Kärringar kan nämligen inte det. När kärringar styr ska man vara överens. Konsensus skall råda. Man skall jobba i grupp. Man ska ha gemensamt mål. Har ni hört sådant? Prova det i krig. Eller i fientliga företagsuppköp. Eller på en extremt konkurrensutsatt marknad. Det fungerar om man har en låtsas företag, typ statsföretag, statsorganisationer, föreningsliv på en icke fungerade marknad. Det finns enkla och tydliga förklaringsmodeller på varför vissa företag eller organisationer fungerar dåligt, men den läxan kan ni göra själva. Tips, titta på de mest utskällda stora icke fungerande företag och organisationerna i landet och på dess ledning och styrelse, på fördelning av kön, så kanske det går upp ett ljus. Jag kan ju ge två exempel; AF 16 i ledningsgruppen(hur i helvete man nu kan va så många) varav 13 kärringar.
Kriminalvården; Verksledning borttagen ersatt med ett råd. 9 personer i rådet varav 6 kärringar.

Alfamale

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Mar - 16:43

Tja om vita kvinnor kan ägna sig åt sexhandel(in natura), så kan väl vita män det med(in cash). Är det inte det jämställdhet handlar om?

Bildbevis behövs ju inte egentligen, men den här får ni som bonus lol! :

http://koti.mbnet.fi/aop13/swagga.jpg

kapten havoc

Back to top Go down

Post  Alfamale on Mon 19 Mar - 17:50

Från Finland? Jag undrar varför just finska kärringar är så sugna på negrer? För det är ju inget nytt. Allt sedan 70-tal har det ju varit så och förr mer än nu var det väl nyhetens behag. Det var ont om andra är just finnar i Finland förr. Men nu? Blattar och negrer har inte sällan finnbrudar i släptåg även här i Sverige.

Alfamale

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 19 Mar - 18:36

Alfamale wrote:Från Finland? Jag undrar varför just finska kärringar är så sugna på negrer? För det är ju inget nytt. Allt sedan 70-tal har det ju varit så och förr mer än nu var det väl nyhetens behag. Det var ont om andra är just finnar i Finland förr. Men nu? Blattar och negrer har inte sällan finnbrudar i släptåg även här i Sverige.

Antar att det beror på att finska fruntimmer av naturen är knullglada. På den tiden jag for till Finland via Stockholmsfärjorna, så var det omöjligt att missa ett ligg i hytten. Och, eftersom negerhannar av naturen är konstant kåta, så ligger det väl nära till hands att kombinationen inte är så ovanlig.
Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  kapten havoc on Mon 19 Mar - 19:21

Jag antar att du använde kådis då? 👅 Finnar har ju även enligt Himmlers raslära en hög andel mongolgener kanske det spelar in med. Hur som helst jag skulle aldrig ta i de där med tång ens.
kapten havoc

Back to top Go down

Post  Ådärkomdenja on Mon 19 Mar - 21:16

kapten havoc wrote:Jag antar att du använde kådis då? 👅 Finnar har ju även enligt Himmlers raslära en hög andel mongolgener kanske det spelar in med. Hur som helst jag skulle aldrig ta i de där med tång ens.

Det var innan Aids och Negrer gjorde entré i Skandinavien. Så det var bara att spänna på för fullt.
Ingen regnrock, och jag lever och frodas ännu, frisk och nyter. 🐰

Ådärkomdenja

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top