Problem med att komma in på vissa trådar.

Gå ner

Problem med att komma in på vissa trådar. Empty Problem med att komma in på vissa trådar.

Inlägg  Robin Shadowes i mån 13 feb - 11:52

Jag kan bara läsa trådar med en sida eller första sidan på den som har fler. När jag klickar på sista sidan så blir jag bara kickad tillbaka till index-sidan. Om detta bara är något tillfälligt problem som försvinner av sig själv vet jag inte. En del gör det, andra inte. Har ingen aning om vad det beror på.
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4517

Till överst på sidan Gå ner

Problem med att komma in på vissa trådar. Empty Sv: Problem med att komma in på vissa trådar.

Inlägg  Ådärkomdenja i mån 13 feb - 17:57

För mig funkar det som vanligt.

Jag har andra problem. Jag får inte upp smileys, hur mycket jag än klickar på figurerna. Även menyn saknas,
jag får 'quota', 'img:a' mm manuellt.

Jag går upp via en nätproxy av diverse anledningar, gissningsvis är detta orsaken.
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4358

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Problem med att komma in på vissa trådar. Empty Jag har då inga problemas

Inlägg  DOCKWISE i mån 28 maj - 0:55

Ådärkomdenja skrev:För mig funkar det som vanligt.

Jag har andra problem. Jag får inte upp smileys, hur mycket jag än klickar på figurerna. Även menyn saknas,

Jag går upp via en nätproxy av diverse anledningar, gissningsvis är detta orsaken.

Med att få upp alla smajlisar :D :) :( :twisted: :roll: :cheers: Problem med att komma in på vissa trådar. 1863995197

DOCKWISE
Bannlyst

Poäng : 2841

Problem med att komma in på vissa trådar. Empty Sv: Problem med att komma in på vissa trådar.

Inlägg  Admin i mån 28 maj - 12:56

Ådärkomdenja skrev:För mig funkar det som vanligt.

Det är troligtvis därför. Proxys brukar ställa till det då.

Robin Shadowes skrev:Jag kan bara läsa trådar med en sida eller första sidan på den som har fler. När jag klickar på sista sidan så blir jag bara kickad tillbaka till index-sidan. Om detta bara är något tillfälligt problem som försvinner av sig själv vet jag inte. En del gör det, andra inte. Har ingen aning om vad det beror på.
Konstigt, det är inget problem jag upplever. Testa och rensa cache och cookies? Ingen aning om vad det beror på.

Admin
Admin

Poäng : 3212

http://exilen.swedishforum.se

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet