Sänkning av USS Enterprise förevändning för attack mot Iran?

Go down

Sänkning av USS Enterprise förevändning för attack mot Iran?

Post  K. V. Pauker on Mon 30 Jan - 20:23

Bland läsarkommentarerna under den här artikeln på zerohedge.com kan man läsa att USS Enterprise är på väg mot gulfen trots att Enterprise skall skrotas om några veckor:

http://www.zerohedge.com/news/third-aircraft-carrier-group-coming-iran

Man spekulerar därför i att man kommer att sänka Enterprise för att ha en förevändning att attackera Iran. (USA:s upptrappning i Vietnam år 1964 motiverades ju genom en fejkad attack mot ett amerikanskt krigsfartyg utanför Vietnam.)

Man spekulerar också i att tidpunkterna för en grekisk default och en attack mot Iran kommer att sammanfalla.

Jag vet ju inte om det här är rent nys och fantasier. Men om Grekland defaultar och det blir krig ungefär då så är det onekligen en händelse som ser ut som en tanke. Detta skulle i så fall också bekräfta kändisekonomen Marc Fabers teori om att skuldkrisen kommer åtföljas av krig. Hittills har jag varit väldigt skeptisk till de här teorierna. Jag har tyckt det påmint om grejer typ de Dunkelman postar på Exilen eller kanske t o m David Ickes reptilteorier. Men, men, vi får väl se om konspirationsteoretikerna får alla rätt den här gången.

K. V. Pauker

Poäng : 3193

Back to top Go down

Re: Sänkning av USS Enterprise förevändning för attack mot Iran?

Post  Dunkelman on Fri 24 Feb - 20:08

K. V. Pauker wrote:
Bland läsarkommentarerna under den här artikeln på zerohedge.com kan man läsa att USS Enterprise är på väg mot gulfen trots att Enterprise skall skrotas om några veckor:

http://www.zerohedge.com/news/third-aircraft-carrier-group-coming-iran

Man spekulerar därför i att man kommer att sänka Enterprise för att ha en förevändning att attackera Iran. (USA:s upptrappning i Vietnam år 1964 motiverades ju genom en fejkad attack mot ett amerikanskt krigsfartyg utanför Vietnam.)

Man spekulerar också i att tidpunkterna för en grekisk default och en attack mot Iran kommer att sammanfalla.

Jag vet ju inte om det här är rent nys och fantasier. Men om Grekland defaultar och det blir krig ungefär då så är det onekligen en händelse som ser ut som en tanke. Detta skulle i så fall också bekräfta kändisekonomen Marc Fabers teori om att skuldkrisen kommer åtföljas av krig. Hittills har jag varit väldigt skeptisk till de här teorierna. Jag har tyckt det påmint om grejer typ de Dunkelman postar på Exilen eller kanske t o m David Ickes reptilteorier. Men, men, vi får väl se om konspirationsteoretikerna får alla rätt den här gången.

Vi får väl se...

"Your last 26 days of life...

On March 2, 2012, the zionists (isreali mossad and cia agents) who are the stooges of the central banksters, will attack an American naval ship (as they did with the USS Liberty).

They will try to sink this ship with a huge loss of life of American sailors.

They will pretend to be Iranians to make you mad at Iran.

They intend to provoke officialdom in the US and Russia and China into killing us all.

Much of officialdom (masons, illuminati, agents of rome (opus dei et al), zionists) are in on this false flag attack, and their fervent hope for WAR to end your life, and the lives of over ONE BILLION other humans (your relatives on this planet).

So much of humanity on this planet has been made crazy by the rothchilds/rockefellers and all the priests/potentates and other assholes who put themselves on top of us all by lying and cheating and murder.

They plan on yet another fucking great war to kill off as many of us as they can.

If they succeed, and the war is created;

no more taxes will i pay ever to anyone.

no more of their laws will i obey.

if i survive the smoking, nuclear wasteland that will be the west coast of the USofA and most of earth, and there are any of the former central banksters and their masters alive, i will swear the remnant of my life to bringing them to justice. And i know what that means, even if the psychopathic pedofilic fucktards do not.

My message to them...all of officialdom is simple....you know fear. You live on the fear of others. Now it is your turn.

Fear us now.

We know you now.

Your names are recorded.

Your lives are in our hands.

Killing billions of us only convinces the rest that we have nothing left to lose.

You taught us to fear you.

Now the fear is gone, only hate remains.

Fear us now.

Or we come for you later.

posted February 6, 2012 by clif high"

http://halfpasthuman.com/lastdaysofyourlife.html
Dunkelman

Poäng : 3600

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Fri 24 Feb - 20:38

Hasta la vista!! Om jag också överlever så skall jag också roa mig med att slakta dessa as. Tänker bara ta över nån övergiven stuga nånstans och ha som hem och bas. Allt eftersom tänker jag sträva efter att pryda väggarna med olika troféer på nerlagda fiender. Tänk att sitta vid brasan, röka pipa och se alla huvudena på väggen, Evelyn, David, Henry, Bessan, Philip, Charles, Beatrix, Calle, der junge Johann Friedrich och många många fler.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4094

Back to top Go down

Post  svartekaptenen 2 on Sat 25 Feb - 8:38

Det stod ju i artikeln att det var George Bush som skulle dit, dessutom skall inte
Enterprise skrotas förrän nästa år, kom igen nu med konspirationsteorierna.
Jag undrar om "puking dogs" är där?

svartekaptenen 2

Poäng : 2809

Back to top Go down

Post  K. V. Pauker on Sat 25 Feb - 10:30

svartekaptenen 2 wrote:Det stod ju i artikeln att det var George Bush som skulle dit, dessutom skall inte
Enterprise skrotas förrän nästa år, kom igen nu med konspirationsteorierna.
Jag undrar om "puking dogs" är där?

Det var läsarkommentarerna jag syftade på.

Tvivlar dock på att jag är en speciellt bra spågubbe i den här grenen [även om jag har ett bra track record i andra grenar här på Exilen och Passagen Politik i och med att jag pekade på övervärderingen av Framfab och Icon bara några veckor innan IT-kraschen år 2000 och genom att jag när det gällde Anna Lindhs mördare gissade på jugge och person som åt psykmedicin (detta p g a den dåliga hyn)]. Vore jag en så pass bra spågubbe att jag kunde lista ut allt skulle man väl behöva skjuta ner mitt plan på måndag.

K. V. Pauker

Poäng : 3193

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top