Tråden om Svenska politiker som disrespekteras och gör bort Sverige utomlands

Go down

Tråden om Svenska politiker som disrespekteras och gör bort Sverige utomlands

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 17 Oct - 22:44

Eftersom PI försvinner snart och alla länkar kommer dö på kuppen så är det inte värt att länka till, men de skrev en intressant notis om hur
Geert Wilders tokdissar Cecilia Malmström:
‘Some left-wing hippie or other who calls herself a European Commissioner – Malmström – thinks differently [to the PVV],’ Wilders is quoted as saying.
‘I have not seen the plans. I only know that that half hippie should have been sacked, sooner rather than later. That is a really terrible person,’ Wilders said.
de länkade även till det här klippet där Malmström skämmer ut nationen:

Jag tänkte att vi skulle använda den här tråden till de gånger våra gärsgårdspolitiker gör bort sig utomlands, Carl Bildt är ju t.ex. enligt wikileaks någon som betraktas som en skällande liten hund, och tidigare EU-kommissionären Margot Wallström (med blodröd partibok) som lyckades äga sig själv och senare troligtvis tvingades avgå för att hon är så pass ointelligent som hon faktiskt är,
här titta på den bländande logiken:

så fram med gammalt och nytt, det roar mig när dessa åsnor gör bort sig inför öppen ridå och även bakom stängda dörrar.
Stratiotes Iesous C

Poäng : 4150

Back to top Go down

Re: Tråden om Svenska politiker som disrespekteras och gör bort Sverige utomlands

Post  Robin Shadowes on Mon 17 Oct - 23:40

Putin näpsar vår hybridminister. En framtida klassiker kanske.

Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4094

Back to top Go down

Re: Tråden om Svenska politiker som disrespekteras och gör bort Sverige utomlands

Post  Stratiotes Iesous C on Mon 17 Oct - 23:53

Robin Shadowes wrote:Putin näpsar vår hybridminister. En framtida klassiker kanske.

Den hade jag glömt bort, ja han dissade ju Putin för att de har en ofri press. :D
Kettle meet Pot...
Stratiotes Iesous C

Poäng : 4150

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top