Vad israeliska barn får lära sig om kristna

Gå ner

Vad israeliska barn får lära sig om kristna Empty Vad israeliska barn får lära sig om kristna

Inlägg  Dunkelman i fre 13 maj - 19:08

Israeliska barn och ungdomar indoktrineras till att tro de är avskydda av icke judar.
De blir dresserade till att se antisemitism bakom varje buske. Den här filmen, i judisk TV, visar
med all sin tydlighet hur hatet och främlingsfientligheten mot kristna uppmuntras…
[youtube]
"Judisk flicka och hennes leksaksgorilla skändar Jesus
april 24, 2011 by Anders
Filed under: MELLANÖSTERN
TV-program från Israel som visar rasism och skrämmande fientlighet mot den kristna religionen.
From the show ”Toffee VeHa-Gorillah”
Judisk tjej: -Idag skall vi prata om Jesus korsfästelse. Vet du vem Jesus var?
Leksaksgorillan: -Jag har hört att han är en hedervärd person.
Judisk tjej: -Nej, Jesus var en fiende till det judiska folket. Han försökte göra oss till kristna. Även om det finns goda kristna, så är detta en fruktansvärd fara, ett hot mot det judiska folket.
Gorillan: -Jag vill assimilera mig!
Judisk tjej: -Vet du överhuvudtaget vad det betyder att assimilera sig? Det innebär att ”get fucked up with a goyim”; det är självklart någonting som varken du eller jag vill.
Sedan börjar leksaksgorillan gasta om att han vill leva ihop med en goya och äta toblerone, hela dagen lång. Vidare säger Gorillan: -Jag vill att alla ska bli kristna och äta griskött och toblerone och ha roligt! Vill ni, tittare där hemma också det?
Judisk tjej: -För att du säger så ska jag nu korsfästa dig – Hur vågar du säga så, till de oskyldiga judarna?
Sedan spikar hon upp gorillan på korset och säger
-Du är en nazist, Jesus, du är en nazist!

Gorillan skriker och ångrar sig på korset, medan den judiska flickan obarmhärtigt spikar fast honom. Slutligen dör leksaksgorillan under mycket väsen, och ånger, efter att den judiska, flickan, under skratt och fnitter, slog med hammaren på hans ansikte.
Vad är detta, är det här ett vanligt TV-program i Israel?
Är detta en varning till judiska barn i Israel, att de måste tycka illa om Jesus och kristna, annars kan det gå illa för dem?
Lägg märke till att den judiska flickan i programmet kallar ickejudar för goyah. Goyah är ett nedsättande ord som betyder hedning."

Dunkelman
Dunkelman

Poäng : 4016

Till överst på sidan Gå ner

Vad israeliska barn får lära sig om kristna Empty Sv: Vad israeliska barn får lära sig om kristna

Inlägg  Aake i fre 13 maj - 19:19

Det där är ju sinnessjukt att utsätta en liten flicka för sån skit
Aake
Aake
Gandaake Grå

Poäng : 4350

Vad israeliska barn får lära sig om kristna Empty Sv: Vad israeliska barn får lära sig om kristna

Inlägg  svartekaptenen 2 i lör 14 maj - 6:34

Vad är det för speciellt med toblerone?

svartekaptenen 2

Poäng : 3225

Inlägg  Dunkelman i lör 14 maj - 7:22

svartekaptenen 2 skrev:Vad är det för speciellt med toblerone?

Ja, något måste det ju vara!?
Vad israeliska barn får lära sig om kristna Mona-sahlin
Dunkelman
Dunkelman

Inlägg  Robin Shadowes i lör 14 maj - 9:49

Dunkelman skrev:
svartekaptenen 2 skrev:Vad är det för speciellt med toblerone?

Ja, något måste det ju vara!?
Vad israeliska barn får lära sig om kristna Mona-sahlin

Märks att den bilden har några år på nacken numera. Hon ser ju nästan fräsch ut. Fast bara nästan. lol!
Robin Shadowes
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4517

Inlägg  Ådärkomdenja i sön 15 maj - 8:20

Israel uppvisar oupphörligen en omedgörlig attityd. Vad som än händer och förändras i deras närområde, så skapar regimen argument för att undvika uppgörelser, betr en lösning av den s k "palestinska" frågan. Jag börjar luta åt att att dom eg inte har viljan.

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=17925
Ådärkomdenja
Ådärkomdenja

Poäng : 4358

http://files.myopera.com/foolishworld/albums/667915/rotsnake.png

Inlägg  Dunkelman i mån 16 maj - 19:32

Toblerone - Illuminati TV Commercial :affraid:
Dunkelman
Dunkelman

Inlägg  Avenhielm i ons 24 aug - 20:33

Jag förmodar att alla fattar det men påpekar ändå att det där naturligtvis inte är något barnprogram :)
Det är satir för vuxna. Som sådan är det dock inte speciellt bra - man kanske behöver känna till vad det
satiriserar för att uppskatta det. Hur som helst så är udden i det riktad mot något israeliskt,
inte mot kristendomen. Jag ber om ursäkt för att säger sådana självklarheter.

Avenhielm

Poäng : 3112

Inlägg  Sponsored content

Sponsored content

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet