Konstruktiva politiska diskussioner

Go down

Konstruktiva politiska diskussioner

Post  Påverka Sverige on Sat 30 Dec - 17:42

Hej,

Vi håller på att starta en YouTube-kanal och Facebook-sida (Påverka Sverige) med syfte att skapa diskussion kring olika samhällsfrågor i Sverige. Vi är inte kopplade till något parti utan välkomnar allas åsikter. Lite kort om oss:

"Påverka Sverige är en plattform vars syfte är att låta alla vara med och utbyta idéer om hur vi kan göra Sverige till ett bättre land. Vi vill skapa en konstruktiv dialog kring samhällsfrågor där just du kan vara med och tycka till.

Om ni vill dela era idéer eller åsikter så är ni välkomna att skicka in eller svara på videos på vår sida. Er video får INTE innehålla hets mot folkgrupp, våld, sexuellt innehåll, hot eller annat opassande material. Påverka Sverige förbehåller sig rätten att redigera videos om de innehåller något av ovanstående.

Genom att skicka in material till Påverka Sverige godkänner ni att det kan komma att användas på alla våra medier."

Vi har tittat på forumet och ser att det finns många intressanta inlägg och ämnen som diskuteras. Om någon är intresserad så får ni gärna skriva inlägg eller diskutera ämnen på vår Facebook-sida https://www.facebook.com/paverkasverige/.

Om ni är intresserade av att dela videos så kommer vi även kunna ladda upp dessa på vår YouTube-kanal https://www.youtube.com/channel/UCwwI6iTQbWEBYOSnke-A-Pw. Vi kommer givetvis att omnämna personen i beskrivningen och berätta vem det är som skapade videon.

Om ni har några frågor så är ni alltid välkomna att kontakta oss direkt till paverkasverige@gmail.com.

Mvh
Filip Eriksson och Elias Nilsson, Påverka Sverige

Ps. Hoppas detta är okej enligt reglerna i forumet, annars får någon moderator ta bort inlägget.

Påverka Sverige

Poäng : 178

Back to top Go down

Re: Konstruktiva politiska diskussioner

Post  Max Ronalds on Sat 30 Dec - 19:29

Påverka Sverige wrote:Ps. Hoppas detta är okej enligt reglerna i forumet, annars får någon moderator ta bort inlägget.

Jag tror inte det finns någon. :)
Max Ronalds

Poäng : 3144

Back to top Go down

Post  Robin Shadowes on Sat 30 Dec - 20:36

Max Ronalds wrote:
Påverka Sverige wrote:Ps. Hoppas detta är okej enligt reglerna i forumet, annars får någon moderator ta bort inlägget.

Jag tror inte det finns någon. :)

Det verkar inte så. Jag flaggade hen som säljer falska pass. jag orkade inte göra det på alla. Men ingenting har hänt efter flera dagar. Om dom inte samtliga har avlidit så hoppas jag att åtminstone någon av dem sänder förfalskaren till Spamblinka. lol
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4000

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top