Judar flyr från Israel

Go down

Judar flyr från Israel

Post  Absurd on Sun 26 Jun - 16:41

Konstigt? Israel skapades ju för att vara en säker stat för judar, något som statsapparaten misslyckats med med eviga krig och skurkar som styr landet.
Absurd
Mammutjäger

Poäng : 2988

Back to top Go down

Re: Judar flyr från Israel

Post  Robin Shadowes on Sun 26 Jun - 18:44

Israels regering verkar också rätt PK. Den utvecklingen måste ha börjat nån gång efter att dom sköt Rabin. Jag är ingen expert men dom var ju inte särskilt PK på den tiden så jag gissar det har hänt under dom senaste åren. Nu låter dom sig i princip hunsas av mussarna hur som helst. Bara en sån sak att dom låter palestrunterna förstöra ovärderliga historiska och arkeologiska fynd på Tempelberget hade varit otänkbart förr i tiden. Önskar att dom hade tagit på sig hårdhandskarna igen och kört ut palestrunterna från sitt land och Jerusalem i synnerhet.
Robin Shadowes
Leg. Vampür

Poäng : 4094

Back to top Go down

Post  Germanen on Mon 27 Jun - 5:14

Jag kan inte påstå att jag är förvånad över att judarna ser sina dubbla medborgarskap som försäkringar snarare än som identiteter. Det har aldrig varit en del av deras natur att visa lojalitet mot andra folk trots att de varit medborgare och det kommer heller aldrig att bli det. Och som man kan utröna av inslaget ligger deras enda lojalitet mot sig själva precis som många andra folk som numer förpestar västvärlden med sin närvaro. Dags att avskaffa rätten till dubbla nationaliteter kanske?
Germanen

Poäng : 2803

Back to top Go down

Post  RickyEcholette on Wed 29 Jun - 22:26

Min "tes" är så enkel:

Som varande vit/kaukas finns det ingen anledning att stödja varken judar eller araber. Både judar och araber är två semitiska folkgrupper som historiskt sett alltid haft ett horn i sidan på oss vita. Av ren självbevarelsedrift så förhåller jag mig relativt kallsinnig gentemot både judar och araber. Jag hatar dem inte, men ärligt talat så är jag inte speciellt glada i dem heller, jag har en neutral uppfattning om dem. Både judar och araber är väldigt rasmedvetna, men tar samtidigt ifrån oss kaukasier våran identitet, som vit med självbevarelsedrift kan jag inte stödja någondera av dess folkgrupper. Jag tycker japanernas och för all del övriga asiaters intällning till judar och araber är vettig, d.v.s en neutral hållning.

Det problematiska är att judarna har en orimligt stor makt inom media, bank, finansväsende och underhållningsindustrin, medans araberna "konkurrerar" ut oss vad gäller barnafödande och hög invandring. Sådant bådar inte gott för oss vita.

Vi har gjort oss beroende av både judar och araber, vilket gör det mycket svårt för oss vita att i framtiden kunna leva i fred och frihet, och jag tror också våran personliga säkerhet alltmer naggas i kanten. Jag bävar för den dagen vi vita blir i minoritet här i väst, men den dagen kommer. Var så säker!

Mvh

RickyEcholette

Poäng : 2984

Back to top Go down

Post  RL on Fri 1 Jul - 19:12

RickyEcholette wrote:Min "tes" är så enkel:

Som varande vit/kaukas finns det ingen anledning att stödja varken judar eller araber. Både judar och araber är två semitiska folkgrupper som historiskt sett alltid haft ett horn i sidan på oss vita. Av ren självbevarelsedrift så förhåller jag mig relativt kallsinnig gentemot både judar och araber. Jag hatar dem inte, men ärligt talat så är jag inte speciellt glada i dem heller, jag har en neutral uppfattning om dem. Både judar och araber är väldigt rasmedvetna, men tar samtidigt ifrån oss kaukasier våran identitet, som vit med självbevarelsedrift kan jag inte stödja någondera av dess folkgrupper. Jag tycker japanernas och för all del övriga asiaters intällning till judar och araber är vettig, d.v.s en neutral hållning.

Det problematiska är att judarna har en orimligt stor makt inom media, bank, finansväsende och underhållningsindustrin, medans araberna "konkurrerar" ut oss vad gäller barnafödande och hög invandring. Sådant bådar inte gott för oss vita.

Vi har gjort oss beroende av både judar och araber, vilket gör det mycket svårt för oss vita att i framtiden kunna leva i fred och frihet, och jag tror också våran personliga säkerhet alltmer naggas i kanten. Jag bävar för den dagen vi vita blir i minoritet här i väst, men den dagen kommer. Var så säker!

Mvh

I denna fråga hyser jag dock fortfarande en viss förhoppning hos Ryssland.
RL
Riksmarskalk

Poäng : 3411

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top